EUROFIT: experienţă personalizată în implementarea soluţiilor intralogistice

Mihai Moisan, interviu Eurofit Intermodal

Interviu Intermodal&Logistics cu Mihai Moișan, Sales Manager EUROFIT

Cu o istorie de peste 24 de ani pe piața din România, EUROFIT, furnizor de soluții intralogistice, se remarcă prin implementarea proiectelor în diverse industrii și printr-un portofoliu de soluții și servicii personalizate pentru a răspunde celor mai diverse nevoi.

“Cu o echipă unică și o rețea solidă de parteneri, suntem gata să abordăm provocările viitoare și să continuăm să excelăm în industria noastră.”

Mihai Moișan, sales Manager EUROFIT, este mândru să evidențieze, în cadrul interviului acordat Intermodal&Logistics, echipa unică și rețeaua puternică de parteneri care au condus compania spre succes. El discută, de asemenea, despre tendințele industriei, evoluția afacerii EUROFIT și, mai ales, despre valorile noastre centrate pe nevoile clienților și satisfacția acestora.

Interviul aprofundează, astfel, evoluția tendințelor de automatizare a depozitelor în 2023. Mihai Moișan evidențiază în acest sens soluțiile de automatizare EUROFIT, clasificându-le în două categorii: soluții Goods-to-Person, care se concentrează pe livrarea mărfurilor către operatori sau angajați, eliminând necesitatea acestora de a se deplasa prin depozit, și soluții pentru mărfuri paletizate, care se axează pe automatizarea depozitării și manipulării mărfurilor dispuse pe paleți, asigurând o gestionare mai eficientă și mai precisă a stocurilor.

„Nu vindem ceea ce avem, vindem ceea ce are nevoie clientul.”

Abordarea flexibilă a EUROFIT față de nevoile pieței a condus la progres și succes. Angajamentul nostru de a satisface nevoile specifice ale fiecărui client este esențial pentru realizările companiei. Confruntându-ne cu diverse provocări, precum inflația, scăderea consumului și contextul economic actual, stabilitatea și succesul EUROFIT au fost posibile doar printr-o comunicare consecventă, transparență și onestitate, valori care se reflectă în fiecare aspect al afacerii noastre. Filosofia noastră orientată către client depășește vânzările și acest lucru o demonstrează și sistemul EUROFIT SIGMA (Service-Instalare-Garanție-Mentenanță-After-sales).

“SIGMA este felul nostru de a spune „Suntem aici și după ce vindem!”

Acest sistem inteligent de întreținere bazat pe digital este construit special de experții noștri IT pentru a satisface cerințele ridicate ale clienților noștri, cu scopul de a maximiza disponibilitatea dispozitivelor și sistemelor furnizate de EUROFIT și de a minimiza timpul de nefuncționare al acestora.

„De 60 de ani grupul nostru aduce soluții la nivel internațional și de 24 de ani în România, continuând să ne dezvoltăm și reușind să aducem pe piața din România, prin portofoliul nostru, câteva dintre cele mai mari branduri globale. ”

Astfel, datorită interesului nostru constant față de bunăstarea clienților, datorită valorilor noastre, dar și dorinței de autodepășire și dezvoltare continuă, am reușit de-a lungul timpului să transformăm dorințele dumneavoastră în realitate și să excelăm în tot ceea ce ne propunem.

Pentru a afla mai multe despre călătoria și perspectivele EUROFIT, vă invităm să citiți interviul complet în revista Intermodal&Logistics, disponibil aici.