Cu o experiență de peste 20 de ani, Eurofit este lider de piață în domeniul echipării depozitelor și spațiilor comerciale.
Pentru a obține cel mai bun rezultat posibil, echipa Eurofit este formată din cei mai buni consultanți de vânzări, ingineri, arhitecți și designeri de interior. Sediul central al companiei și depozitul acesteia de 3500 mp sunt situate în Popești-Leordeni, în complexul Olympian Est.
Amplasarea depozitului local lângă sediul central al companiei asigură flexibilitate și eficientizează fluxului de comenzi și livrări. Astfel, Eurofit se asigură că serviciile companiei sunt la cele mai înalte standarde.
Soluții pentru depozite
Prin parteneriate pe termen lung cu cei mai mari producători de echipamente pentru depozit, Eurofit oferă soluții pentru depozitare și manipulare, complete și eficiente din punct de vedere al costului, care acoperă întreg spectrul de nevoi logistice la cele mai înalte standarde europene.
Soluții:
- Rafturi metalice pentru depozitare
- Protecții pentru depozite
- Paleți, box-paleți și containere din plastic
- Parcel lockers
- Echipamente pentru volumetrie și cântărire
- Cărucioare pentru transport
Automatizare depozite
Compania noastră oferă soluții personalizate în funcție de cerințele clienților de automatizare a depozitelor și de aplicații în diferite scenarii
Automatizarea depozitelor este procesul de automatizare a mișcării stocurilor în interiorul, cât și în afara depozitelor către clienți cu asistență umană minimă.
Aceste sisteme pot veni în forme foarte diferite și cu funcții foarte diferite, deoarece există niveluri distincte de automatizare a depozitelor.
Soluții spații comerciale
Eurofit oferă soluții de amenajare pentru spațiile comerciale, complete și eficiente din punct de vedere al costului, care acoperă întreg spectrul de nevoi, la cele mai înalte standarde europene.
EUROFIT pune la dispoziția fiecărui client întreaga sa echipă de arhitecți, designeri și manageri de proiect pentru a examina toate aspectele semnificative ale fiecărui proiect și pentru a oferi o propunere completă, creativă și funcțională.
Fie că proiectul implică o renovare a magazinului sau un magazin complet nou, echipa Eurofit este întotdeauna lângă client, sugerând soluții pentru fiecare fază a proiectului, de la design la realizare.
0 +
0 +
Ne concentrăm să oferim clienților noștri cel mai înalt nivel de calitate
Eurofit este o echipă formată din oameni inteligenți, pasionați și cu cele mai bune instrumente de lucru, care sunt la dispoziția dumneavoastră. Înțelegerea cerințelor, obiectivelor și domeniului final este importantă pentru noi. Ascultăm și lucrăm împreună pentru a crea o experiență cu adevărat unică și de neuitat.
After Sales Support
Avantajele sistemului de service inteligent EUROFIT SIGMA
Este bazat pe o nouă platformă digitală construită exclusiv de IT-știi noștri special pentru a acoperi un nivel înalt de cerințe din partea clienților, având rolul de a maximiza disponibilitatea echipamentelor și a sistemelor oferite de EUROFIT, reducând la maximum timpul pierdut cu reparația.
5 avantaje ale sistemului de service inteligent EUROFIT SIGMA:
- Oferirea de suport tehnic permanent;
- Durata scurtă de intervenție și reparație;
- Transmiterea rapidă a detaliilor intervenției către tehnicieni și monitorizarea în timp real a statusului intervenției;
- Transparență privind serviciile oferite și utilizarea pieselor de schimb;
- Reducerea la maximum a timpului în care echipamentele sau sistemele sunt scoase din funcțiune.
After Sales Support
5 avantaje ale sistemului de service inteligent EUROFIT SIGMA.
Este bazat pe o nouă platformă digitală construită exclusiv de IT-știi noștri special pentru a acoperi un nivel înalt de cerințe din partea clienților, având rolul de a maximiza disponibilitatea echipamentelor și a sistemelor oferite de EUROFIT, reducând la maximum timpul pierdut cu reparația.
5 avantaje ale sistemului de service inteligent EUROFIT SIGMA:
- Oferirea de suport tehnic permanent;
- Durata scurtă de intervenție și reparație;
- Transmiterea rapidă a detaliilor intervenției către tehnicieni și monitorizarea în timp real a statusului intervenției;
- Transparență privind serviciile oferite și utilizarea pieselor de schimb;
- Reducerea la maximum a timpului în care echipamentele sau sistemele sunt scoase din funcțiune.