ISO CERTIFICATE

Politica VOYATZOGLOU SYSTEMS ROMANIA S.R.L.referitoare la Calitate

Orientarea politicii optime pentru scopul organizatiei noastre si determinarea obiectivelor pentru produsele si serviciile pe care le oferim clientilor sunt controlate de nivelul cel mai inalt al managementului. Directorul General are responsabilitatea aplicarii politicii si atingerii obiectivelor.

Politica organizatiei noastre este ideplinirea asteptarilor clientilor , prin prevenirea greselilor la fiecare nivel al functionarii organizatiei , dar si imbunatatirea continua a produsului finit si al serviciilor care intervin intre organizatie si client.

Succesul pentru satisfacerea clientului este asigurat prin :

  1. Satisfacerea cerintelor (asa cum promitem si asa cum cere clientul, legea si piata) specificatiilor produselor si serviciilor.
  2. Urmarirea, inregistrarea, masurarea, evaluarea si calcularea reclamatiilor,dar si satisfacera clientilor (comentarii pozitive, sugestii).
  3. Rezolvarea neconformitatilor care au aparut, cu mod satisfacut.
  4. Imbunatatirea continua a functionarii organizatiei noastre la toate nivelurile.
  5. Ridicarea nivelului calitatii serviciilor conform asteptarii clientilor nostri.

 

Responsabilitatea aplicarii politicii de calitate si implementarii tuturor masurilor necesare pentru asigurarea obiectivelor determinate , dar si proiectarea , coordonarea, urmarirea si controlul implementarii SMC , este a Responsabilului cu Managementul Calitatii sub supravegherea Directorului General.

Responsabilul cu Managementul Calitatii din organizatie are responsabilitatea de a comunica, prezenta, analiza, explica, dar si de a afisa Politica de Calitate catre personalul organizatiei.

Politica de Calitate este implementata prin :

  • Cunoasterea si analiza ei in toata organizatia la toate nivelurile, prin instruirea continua a personalului.
  • Asigurarea resurselor (umane, infrastructura) care sunt necesare pentru implementarea ei.
  • Tinerea sub control a tuturor resurselor organizatorice , manageriale si tehnice care au legatura cu Managementul Calitatii si totodata cu dezvoltarea, implementarea, urmarirea, evaluarea si imbunatatirea continua a acestuia, care:
    • Indeplineste cerintele Standardului ISO 9001: 2008,adaptat la nevoile organizatiei;
    • Ajuta la implementarea Manualului Calitatii si indeplinirii Obiectivelor Calitatii.
  • Efectuarea de investitii cu scopul modernizarii organizatiei si a imbunatatirii activitatii acesteia.

 

Managementul organizatiei se angajeaza:

  • Sa comunice obiectivele Managementului Calitatii tuturor celor implicati in Politica de Calitate.
  • Sa analizeze cele de mai sus si sa se asigure ca au fost intelese si acceptate de catre toti cei implicati in Politica de Calitate.
  • Sa ia in continuu toate masurile necesare pentru implementarea Politicii de Calitate si indeplinirea obiectivelor Politicii de Calitate.
  • Sa ia masuri pentru fidela implementare, revizuirea, corectarea si continua imbunatatire a Sistemului de Calitate.
  • Sa aiba grija permanent pentru proiectarea si oferirea resurselor necesare pentru implementarea celor de mai sus.
  • Sa revizuiasca permanent Politica de Calitate si obiectivele acesteia.
  • Dupa certificarea organizatiei conform ISO 9001: 2008, organizatia o sa respecte fidel toate conditiile si restrictiile impuse de catre Organismul de Certificare.

Director General
Malioglou Spiros
28/01/2013

CONTACT EUROFIT

TOP